My Visitors

blogspot visitor counter

Thursday, February 18, 2010

X-siden

muahahaha....semalam memang menyentap jiwa aku betol..boleh la pulak terbabas langgar dinding rumah orang sampai pecah masa nak reverse Atozz auto...saya ulang sekali lagi..."Auto"...memang cilaka betol...sebab salah masuk gear punya pasal +  tertekan minyak sebab panic...mmg bengkek je hati...cuak aku tengok dinding umah jiran aku tuh..ape la nak jawab nanti..naseb baek akak aku tepon ayah aku suruh die explain bebetol...

lepas x-siden, aku kuar gi gunting rambut..dalam keta aku senyap je.kitorg g amik mak aku kt tempat keje.dia pon pelik sebab aku senyap..rupa nya nak cover 2 sebab langgar dinding umah orang.

balik2 je kat umah, aku tengok muka akak jiran aku tuh dah ketat sikit.cuak aku. aku dengan muka seposen + innocent pegi mintak maaf sekali ngan ayah aku.pastu face 2 face ngn laki dia pulak..naseb baek dorg cool jek.baek gile..lega aku.dia pon dh kontek tukang nak betol dinding dia tu.

malam tu, aku tgh mamai2 tido, ayah aku masuk bilik.dia pon cakap

"tukang rumah tu dah datang. kene bayar RM 1000.dia kene dirikan balik tiang dinding tu.cam mane ni?"

ak dalam hati dah agak mesti ayah aku kelentong.aku pon buat2 mamai n xpaham.pastu dia pon cam hampa nak kene kan aku, dia cakap la betol2..kene bayar RM 100 jek..lega aku.tapi sayang gak..RM 100 boleh g karoke 3-4 kali...haish..

tp aku mmg malu gila sebab...

PASAL REVERSE JE + AKU DAH 19 TAHUN(tp xde lesen) + KETA AUTO

aku ulang balik..AUTO ye rakan2...haish..rase nak pindah jek dari situ...tpi nak pindah celah mane lak kan...sabar je la..

4 comments:

Unknown said...

kelakar ah ko ni...cam ner lak leh langgar dinding org..kete ko x remok lak....

Monty Mont said...

berdentum kuat doh..tp keta tu xkemek pon...calar je..haha...bese la..memandai sangat nk bwk keta.kan dah kene...

Ain Shamsudin said...

ape laa mon nihh.kesengalan jugakk rupanyaa.pasnih kne tambah cemin mata kat balakang kpalaa jugakk la napaknyaa C:C:

Monty Mont said...

tu la..curi2 gne keta..kan dh kene balik..ish3..malu gue..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...