My Visitors

blogspot visitor counter

Tuesday, February 16, 2010

Class kau!

haha...lame dah Kempen Kesedaran Kesihatan kt Janda Baik abes...bru nak post..tp xde gmbar ar..sume tumpang guna kamera org laen..henset cikai kan..tp sempat la gak curi gmbr dri facebook Abby Abadi..


akhir nya dapat la jugak pggil Abby Abadi tok Ikon Jom Sihat sempena KKK ni...tu pon melalui Fbook jek..mula2 ak memang yakin dia akan dtang..tiba2 ade org tnya cmni..

A : "ko kontek die ikot facebook kan? ko yakin ke tu facebook dia?"
Aku : "ak ykin tu Fbook dia..dia selalu update ngn gambar2 dia kt Fbook tu"

padahal aku pon xtaw nak jawab pe..buat nye xdatang kang, si Nawar jgak yg balun aku nanti...


tup..tup..dia kol aku jugak..gila hepi aku..at least terisi la jgak slot petang tu...

 
 
 peace!!.. (X_X)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...