My Visitors

blogspot visitor counter

Monday, February 22, 2010

I pakai Gillette, xpakai Schik

aku baru je habes tengok citer "PISAU CUKUR" tadi..ye aku taw korang nak cakap ape kt aku.xpayah cakap. ye memang aku ketinggalan zaman sebab cite tu dah lame pon kuar wayang. tapi nak buat camne, dh aku bz time muvie tu tgh hot...

ok back to story..actually jalan cerita best, tp ade jugak lah kureng2 sikit...antara komen aku :

1) fazura + maya karin memang boleh berlakon sebagai pencukur bulu2 kt Datuk2 ni..bulu ape? itu yang kita xtahu..hahaha
2) si sharedza tu (faqir) ade potential tp cm skema sikit
3) dorang ni kate je on cruise, tp aku tengok xmewah langsung cruise dia.kalau aku nak naik, kena pikir 2-3 kali baru boleh.Antara bukti2 cruise tu xmewah :

-kelas tarian dia setakat guna radio kecik je.xde PA sistem
-bilik dia punye cadar murahan punya.macam stok cadar kt asrama.blanket pon xde
-pentas tok ballroom dancing tu pon macam stage murahan.macam stage kt 6th je tarafnye

4) pekerja2 dia sume cakap BM.xreal langsung.xde speaking2 sikit

 overall, aku rase cerita ni biase, tapi xcliche la...n aku suka quote ni :

"kalau boleh kahwin dengan orang KAYA, kenapa perlu kahwin dengan orang
MISKIN?"

i like...so truee....kalau aku jadi dia pon aku nak jadi pisau cukur..haha...hidup kena tanggung.tinggal nak maintain cantik je,tapi tu lumrah hidup artis la.semua nak kena taja Datuk n VIP.bila keluar melodi, sume tergagap nak cover story. " Eh, mana ade.I sibuk bekerja.Mana ada masa nak bercinta.Kalau I dah ada, mesti I akan announce"...last2, bile keluar paper kene tangkap basah@ kahwin sorok, semua larik...



**eh eh..sape upload gambar FS ni..ape kaitan ngan entry ni pulek? lu pikirlah sendiri..

3 comments:

I.A. 1989 said...

ahaha. aku suke quote ni, "harta. bahagi 4 apa la yg tinggal." umi aida

Monty Mont said...

umi aida ke? bkn maya karin ckp kt fazura ke mase die nak jd wife no 4 datuk Z?

I.A. 1989 said...

tak tak. umi aida.masa fazura dok investigate dia nak apa dari datuk. aha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...