My Visitors

blogspot visitor counter

Saturday, October 2, 2010

Jalan-Jalan Cari Makan bersama Maria Tunku Sabri


wah...agak lama xupdates entry baru..sibuk sangat sampai nak berak pon xsempat..ok, saya tipu.saya berak tiap2 hari.bagus tok kesihatan.eh? ape cite berak nih? geli lah..xde la sampai bz cmtuh kan. sengaja mem'busy'kan diri membina bandar Social City..*matila* meja study dah bersawang n berhabuk xdisentuh, tp ade mase men game fb.anak derhaka sungguh.

tp hakikatnye, dok kelang ni memang bosan. Gile bosan kalau xkua g memane.Dan bertambah bosan bile xtaw nak jalan pi mana *bese la..org melaka dtg kelang,memang xla ak nak taw tmpat best kt sini kan* setakat Jusco bukit tggi yg ade TGV n green box tu, aku taw la..hehe.. Dan sumpah bosan kalau xde trnsport lgsung nk kua dri sini..LAME gile..(T_T)

nseb baek ade bas kan..kalau x jadi gile la aku meroyan sorg2 kt bilik.so, alkisah nye, dpt lah aku n 3 lagi diva p jalan kt jusco bkt tinggi. p beli brg sikit.usha2 sikit.makan pon sikit.*memang mustahil la aku makan sikit.OK.makan banyak.*


 sempat nk korek hidung ko kan matyi!!...dasar Ratu Gua Musang..haha


Tu dia....!!  Ratu Keramat + Ratu Ampang..bile bersatu seperti Maia dan Mulan Jameela..haha...hangat!!



ini aku punye meal..tutup sikit mulut korang..menitis dh air liur tuh..


hmm....ade gaya macam Maria Tunku Sabri x? i know...sama kan..haha...


P/S : korang berganda2 LAME dari aku kalau korg expect gmbar Maria Tunku Sabri dlm post ni...haha.Adios!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...