My Visitors

blogspot visitor counter

Friday, October 15, 2010

Sape kata 21 tahun xboleh ade besday party?

3 Oktober hari Ahad aritu, kitorg satu batch ni dijempot oleh YB Yasmin Yusof kite ke open house umah die..sngat2 la teruja sebab ni la open house terakhir raye tahun ni..n paling penting, Yasmin nak celebrate besday die sekali... konvoi la ramai2 ke Shah Alam. 

Rumah Yasmin?? Xyah nak cakap la.Besar n cantik.Sebelum sampai rumah die pon, dah boleh agak rumah die macam mane rupe nye sebab tengok rumah jiran2 die yg mantap!. Memang sangat ramai. Jiran tetangga n sedara mara die pon ade. Semua nye anak mami punye..hehe...


sangat suke bile tgok non-muslim pakai bju kurung :)))




 ok,dis part, mase semua dak pmpuan sibuk nak pegang baby, aku rase annoying. 2-3 org pegang sudah. ni cam anak patung barbie lak korg pass2... simpan saje bakat keibuan kamu semua itu. dah ada anak sendiri, jgn xjage pulak yek

 1Malaysia !

bila dh xde keje, bertempiaran kt tepi uma Yasmin sambil ambil gambar melompat2.Yeah..kamilah student UM yg suke melompat2. Biarlah org nk ckp ape.


so, it's time to blow out da candles!!
 klu aku dapt kek besar n cantik cmni, aku xsanggup nak potong.rse cm nak frame jek letak kt dinding bilik.
haha


 senyuman seorang YB

 meriah weh


 mari nyanyi ramai2. aku expect akan ade 3version lagu besday.tapi ade satu jek..."allah selamatkan kamu" pon xde. version tamil pon xde.ye la.family yasmin kan faham sikit bahasa Tamil..


 Kasih seorang ibu.Sweet!


 gile la.dapat besday present cincin weh!!...bese2 jek..makcik Yasmin bagi..mula2 Uncle die cakap, tu cincin engage...what??? Yasmin, dengan siapa?? smpai hati xcakap nk tunang..sekali kene tipu da...cuak aku.

aku dapat besday present pling mahal pon dapat perfume dri mak aku jek...nak tggu present semahal cincin ni, kene kawen anak datuk la dulu.baru mampu nak dapat.haha..

pape pon thanks la kat tuan punye majlis sebab sudi jemput..n btw, makanan die pon sedap2.xmengecewakan. kalau aku ckp sedap, maka sedap la..hehe..

-HEPI BESDAY YASMIN!-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...