My Visitors

blogspot visitor counter

Tuesday, April 13, 2010

My 100th Entry Contest

Ok.Sempena meraikan entry yang ke-100 untuk blog aku yang tak seberapa ni, aku nak bagi hadiah kat korang...tapi, kalau nak menang hadiah senang je caranya...


CARA SERTAI
1) jadi follower blog aku puterariesmonty.blogspot.com
2) jawab 10 soalan mudah berdasarkan entry2 lepas dari blog aku.sila klik SINI untuk menjawab soalan.cara menjawab mudah.korang drop je jawapan dalam ruangan komen. xkesah la ruangan komen blog aku ni @ blog dekat link tadi tuh... xpayah risau la sebab komen2 korang akan diapprove oleh author dulu...so orang xtengok pon jawapan korang...kalau tiada Google Account, sila la tulis nama pada komen Anonymous itu yek..

3) rajin2 la bagi komen pada entry2 baru sepanjang tarikh contest...

SYARAT2 PENYERTAAN
terbuka kepada semua yg ADA BLOG atau TIADA BLOG...

TARIKH TUTUP
13 MAY 2010 (12 tgh malam)

HADIAH
 Rahsia la...2 pemenang terbaik akan dapat hadiah..yg penting bukan Topup la..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...