My Visitors

blogspot visitor counter

Thursday, April 30, 2009

ThAnK YOu !!!

aku sangat 2 bersyukur coz LULUS exam nih...aku tahu Allah itu Maha Pengasih..semoga aku makin dekat dengan Nya..perit sungguh...

n aku sangat2 berTERIMA KASIH kepada mereka2 nih yg byk tolong aku dlm study...


1. DAVID GAN ENG YEOW
david mmg baek sgt tolong aku klu xpaham bile dlm tuto or pss...bile aku xpaham pape, aku msg die n die terus je explen kat aku..die x racist aku rse..sebab die sekolah kt sekolah melayu n ex ASIS...aku ingat lagi die penah ckp time aku fail PART A...." U kene manfaatkan I sebaik-baiknya sem 2...u mesti lulus"...lebeh kuang cm gitu la..terharu pon ader..die mmg hebat..aku terkilan gak die xdpt viva distinction...mybe silap sikit...but then, u r still great buddy!!



2. ACAP ( MY BUDDY)

aku sgt2 berterima kasih kat acap..cz die selalu tlg aku xkire la subjek pe pon...especially anat...die slalu gtaw ape yg penting...die mmg buddy yg baek hati...thanks for past years questions...korang 2nd year mmg caring n pentingkan sesama Islam...aku sedeh cz acap supplement...aku harap Allah makbulkan doa aku untuk acap...amin...


3. KAWAN2 LAB 2

TQ to all of u..korg mmg best n happening..espcially TIQAWAN n the geng...thanks sumer ilmu...harap2 dapat same2 satu lab lagi...


4. AMAR JABAR

amar mmg byk tolong batch kitorg...die xlokek ilmu..xsombong...die suke mengajar org..tolong org..thnks sgt ilmu yg die ajar kt kitorg..semua tips2....aku sedeh sebab amar supplement..Ya Allah kau ringankanlah beban mereka...sudah byk mereka lalui Ya Allah....


5. KAWAN2 SEPERJUANGAN...


terima kasih xterhingga untuk ilmu yg korg kongsi dgn aku...nak2 bile nak dekat exam...sedeh gak biler terkenang..aku doakan kita semua berjaya n dapat same2 sambung 2nd year..Amin...




sejujurnya , tujuan aku tulis post ni bkn sebab nk heboh aku lulus....tp smpai saat skg ni, aku masih bersyukur n xpercaye dgn kuasa Allah yg byk bantu aku...aku je yg lalai dgn perintah Dia... n tanpa dorg kt atas nih, sukar aku nak berjaya....aku doakan kite semua berjaya..Insya Allah...Amin...

4 comments:

Anonymous said...

tahniah sbb ko dh lulus...
pasni x yah la pening2 lg....
kejayaan ko ni tok mase dpn ko gak...
ko kena byk tq kat membe2 ko yg dh byk tlg ko...
pape pun semoga ko bjaya dlm idup..

aku said...

tahniah gak mont....

Ms Yana said...

tahniah mont...
aku pun nak thanks kat abg acap n amar
diorg byk tlg kite
tp apakn daya..
hmmm...
aku doakan semua rakan2 kita yg supplement 2
akan mndapat kejayaan..
Allah tahu apa yg terbaik untuk mereka

Ain Shamsudin said...

moga allah permudahkan urusan kita smua..amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...