My Visitors

blogspot visitor counter

Thursday, November 10, 2011

May Allah gives us the best.Amin.

alhamdulillah.the ONE & ONLY word that i shud say rite now.THANK YOU ALLAH. mungkin allah lihat usaha aku tuk 2 bulan ni.dan mungkin allah juga nk menguji aku dengan memberi kejayaan.ini membuktikan allah dengar doa hambanya.allah dengar rintihannya.dan allah akan ingat kita kalau kita ingat DIA. (bak kata mak aku!.so true!) aku sepatutnya bersyukur yg teramat sngt sebab ALLAH beri aku peluang.dan terima kasih juga dekat sume LECTURER + FRIENDS dengan sume support n ilmu yg dikongsi.

and i really have no idea what to say to all my unfortunate friends.klau aku berada dlm situasi dorg,aku akan cri ruang tuk bersendiri dan berasa sngt tertekan.i've been in that situation about 2 months ago and also last year.i knew that feeling very well. satu saja nasihat aku untuk kawan2. Allah hanya akan mnguji hambaNya yg mampu tuk ujian tersebut.hari ini Allah turunkan satu ujian, tapi di pengakhirannya, Allah kurniakan ganjaran yg berbaloi.

to recap Dr Hazreen punya quote mase supple dulu,which is true :

"Kawan2 awak ikut jalan highway,tapi awak ikut jalan kampung.But at the end of the day,all of you will still arrive at the same destination.just a matter of time"

Bersabarlah wahai rakan2.aku faham betapa besar nya beban nak dilalui dekat klang.to go thru all ward round in HTAR ward yg panas, to do case summary, to go for SPM lectures.so now i know why our seniors yg repeat dulu ramai tuang kelas/lecture SPM.

for now, aku rase kita sume kene fokus balik n maintain our performance.even aku skrg pon dah ade period of lazinesss.in fact super lazy sebab baru abes exam n xde period of cuti.esok dh ade kelas.dh kene present case dkt PCM.

semoga Allah tetapkan hati kita bersama dia.jangan lupe die.teringat plak someone posted in FB today. mksud die lbh kurg cm ni

"kita akan rase annoying bile someone mencari kita hanya bile die perlukan sesuatu.hve u wonder how God feels when we do the same thing to Him?"

cmtu la lebeh kurg.to je nak cakap.
Ya ALlah.kuatkan semngat aku menempuh hari2 akan dtg.Amin.








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...