My Visitors

blogspot visitor counter

Sunday, November 7, 2010

Kalau xchantek, bukan Miss World name nye!!

Aku geram betul bila tengok representative Malaysia ke Pertandingan2 Ratu Cantik @ Beauty Pageant ni...Ko taw sebab pe? Dorang sangat xchantek okay! Memang la org cakap, kecantikan xsemestinye tengok luaran n physical je. And betul la kalau korg cakap gadis bijak pon chantek...TAPI...kalau luaran dah xchantek, xde makne nye la korg susah payah train dorg..memang konfem xmenang..Aku bukan nye taste tinggi mcam aku ni hensem giler, tapi at least hantar la wakil yg boleh ade harapan sikit nak masuk semi-final...ni setakat amoi sepet + buncit jugak la yg menang...naseb bek la Muslim haram nk join bnde2 cmni, klu x mesti ade harapan sikit... Miss Malaysia cantik kalau dorg ade keturunan mix..Contoh cam Deborah Prinya Henry ke, Arianna Teoh ke, Lina Teoh ke, Elain Daly ke..Erra Fazira pon cun tpi xmenang gak..

Aku slalu trbayang..kalau Muslim masuk, aku nak Maya Karin masuk...lawak kot die..mix Indon + German.
Xde la mcam Miss Malaysia kt bawah ni...Judges2 xpayah pandang pon xrugi. Ade ke xde ke, same je event tuh...But, at least aku respect la efforts yg Mlaysia buat tuk hantar representative ke sane kan...
 MISS MALAYSIA WORLD



 1) Nadia Heng Min Dern 
Miss Malaysia World 2010
[bagi aku xde keistimewaan bile tengok muke die ni.1st impression xbest]




2) Thanuja Ananthan
Miss Malaysia World 2009
[look sweet, tp xcukop to be crowned]






3) Soo Wincci
Miss Malaysia World 2008
[this? naaahh.....]



4) Deborah Priya Henry
Miss Malaysia World  2007
Top 16 Miss World Final
[yeah..she's nice..korg msti setuju ngn aku.n she shud represent us again in nxt beauty pageant]




MISS MALAYSIA UNIVERSE



1) Nadine Ann Thomas
Miss Malaysia Universe 2010
[ok gak die ni.national costume lawa kan..]




2) Joanabelle Ng
Miss Malaysia Universe 2009
[macam Leong Ah San je]



3) Levy Li Su Lin
Miss Malaysia Universe 2008
[she? seriously? are u trying to kill me?]


so korang dah tengok wakil2 malaysia ke international leveln let u guys decide la...overall, Miss Malaysia xsemua nye chantek...paling tggi pencapaian kita just dapat 2nd Runner Up, Miss Malaysia 1998 Lina Teoh.Ni lah die...cun kan..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...