My Visitors

blogspot visitor counter

Saturday, January 30, 2010

I wish there's no January in calendar

ko bace tajuk post aku ni.ade bau2 kejelesan kan di situ.hehe

xde pe.sje jek nk usik.tp betol la jugak.bukan ak sorg je yg cakap.dorg pon cakap cmni.

"kenapa asik2 bulan 1 nye bufday je dorg selalu sambut.kesian bulan 11,12"

tapi nak wat cane.orang yg memberi cadangan ni terpikir time bulan Januari.time bulan Nov & Disembr xpulak idea tu xterkeluar dalam kepala otak die.hehe...tapi thanks jugak kat organizer party besday  ni.(party ke? kotroversi taw PSIPUM organize party..hehe)

tapi memikirkan perasaan mereka yg bulan Nov &Disembr , dorang smbut sekali jugak(tu la..sape suruh mak korg xtahan sampai bulan Januari baru lahirkan korg..kan dah xdapat smbut.sengal x aku?haha)

ade 6 bijik kek.sume sedap2.dorang beli dekat king's confectionary.sedap gak kek die.even td aku beli roti kt Kings' pon ade promotion roti sedap.seriyes xtipu.siap dapat satu kek free besar lagi.(Ok yg last tu aku tipu.)

ni la tebiat2 kitorg time party liar tu.(Liar ke? lu pikirlah sendiri.)


cun betol kamera si Mumu ni...

rse bosan la pulak time b4 makan

ko tengok kek die.org hati kering pon cair sebab nk makan kek cantik cam gini.


xpasal kek tu ade perisa tmbahan hasil sumbangan faiz n faidzul sebab saliva meleleh tengok kek


 
satu pinggan nak rebut ramai2.pastu pinggan tu pulak ade mon+edi+acap+budak kurus yg laen.ye aku ngaku acap dah kurus sikit.hehe...yg penting sume kek aku dapat rase.



nyum..nyum..(tibe2 ingat kat anis azmani bile sebut nyum nyum.sori anis)

malam tu gak ade je gosip taw.siap boleh tnye.
"eh mont.nak jmpe XXX ke"

ak pon jawab dengan konfiden + malu2 kucing sikit.

"ak nak buang sampah la YYY."
(mmg tong sampah sebelah die pon)

4 comments:

Ain Shamsudin said...

pss!gosip.gosip.siapakah??walala.pensebokk C:

Monty Mont said...

xde pe la.usik mengusik sje lor :p

radzi said...

Mmg susah nk puaskn hati semua org...aku pun bengang...tup2 dah sambut yg awal tahun?aku rasa bnyk ahli tertinggi psipum bulan januari kot...hahaha...korg jgnla bengang pulak dgn statement aku ni...BKN SNG NK PUASKN HATI SEMUA ORG...hahaha...PUASKn HATI AKU SORG JE LA...jgn la ssb parti xberapa jam ni kesatuan ummah kita berpecah...salam medsoc...hehehe

Ain Shamsudin said...

cecehh.mont da pandaii ekk??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...