My Visitors

blogspot visitor counter

Sunday, August 29, 2010

My 100th Entry Contest's Winner

 

hah..korg ingat lagi x contest yg aku anjur nih...sori la lupe nk announce winner sebab bz n xsempat nk meraikan si dia itu..since xramai join n salah jawapannya, winner tuk contest ni ialah...JENG JENG JENG!!!



"mari dekat...mari dekat.!!..OMG!!!..cute nyer saye..."
nk sain abg kerol...plz..plz!! haha...

kitorg pergi ber3 kt seoul garden OU..kerol cakap, branch kt OU dh tukar location die..aku pon xsure coz 1st time kan..sedeh ek..huhu..ni mase awal2 makan..time nak book, yakin je aku ckap melayu.sekali xpaham daa..Korean mari receptionist die taw..hehe


semangat je korang kan!!! penuh tmpat bakar tuh..


"meh la makan korg..jgn malu2..mon blnje..hehe..i makan dulu yek.i buke puase la.."


sila jauhi diri anda..monster nak makan..LAPA..




setelah perut BLOATED bagai, dah xmampu nk telan kesemua nye...ko makan la nyah..i xkuase dah..haha..tengok je la dari jauh (T_T)

"ERRKKK!!..Alhamdulilah..kenyang perot..tapi rse cam ade kosong lagi..nak isi ke xnak?? kompius2..xpe, demi KOREA, i tmbah 2 pinggan lagi.."


" sekarang baru puas..dh xleh masuk lagi..tengok perut i ni ha..mau tercabot butang baju taw..smpai terkeluar blik daging kt tekak, tp sempat telan balik..hehe"

CONGRATZ to KEROL as winner tuk contest aku nih..laen kali aku wat contest lagi ek..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...