My Visitors

blogspot visitor counter

Tuesday, July 13, 2010

Mari Menari Ngajat bersama Frederick

video

LIRIK : Sofea Jane


Kau ibarat permata di dalam hiasan kaca
Yang tak bisa disentuh
Namun hanya boleh dipandang
Ingin sekali ku sentuh
Ingin jua ku memiliki
Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti
Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri

Chorus
Andai kau tahu
Apa yang ku mahu
Mahukan dirimu ‘tuk mendekatiku
Dan aku tak bisa memaksa dirimu
Walau dalam tidur
Ku kan menantimu hingga akhir nanti
Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti
Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri

Ulang Chorus 2X


BLACK=KEMBAR FYDI 

 keh....keh
 

Apai,Indai,Makai,Mandik,Anang Mancal,Nyirup,Pangsuh

WELCOME BACK !

after bertarung dengan supple, then dapat la aku pi Sibu, Sarawak...hehe..first timer lagik.. overall memang terbaek la..among my best memories gak la..

  • dapat family angkat orang Sarawak
  • belajar bahasa Iban sikit2
  • belajar makan + masak makanan org Iban
  • dapat naik perahu yg menakutkan aku di Sg Igan (cabang Sg. Rajang)..best woo!!
  • dapat jmpe budak2 comey
  • belajar tarian Ngajat yg kelakar
  • nyanyi lagu Iban dengan suki2 jek langgar grammar n vocab..wah...class!!

 ni dapat la upload gmbar sikit2..

Gumbira mau naek flight yek!  ala2 celebrity..hak hak...afiq ceria bersama SURIA FM die tuh.. :)

bersesak-sesak dlm lif

mase tggu flight

sunrise yg xberapa nk nampak

ayu sungguh si biskut nih..tergoda sume..ngeh3

baru sampai Airport Sibu yg hidup segan mati xmau

"We are family!!"



Azie-Lia-Anisa-Aku-Tal-Afiq-Kerol-Eda


background sekali pandang cam Beijing...tpi kat Sibu jek..verangan~


background cam grand + mewah..tp kt Parkson jek! huh!


fiber glass yg cntik...Kerol bukan men suke men ngn bulu2 tuh

Abang Joseph yg baek..tgh mancing di Sg Igan yg penuh dengan najis mughalazah..haha

Tengah nyanyi lagu "Hitam Manis" versi Iban...sngt %$*#$$@$!



muka xbleh blah!

Suzy + Gled yg besh!


Ngan budak2 SK Tanjung Penasu

my Apai + Indai + Abg Joseph tgh tangkap udang..

Ustad Biskut..alhamdulillah. sejuk perut mak kau ngandung..hehe

haha..pling kelakar part ni masa nak naek perahu..

Abg Joseph : "Mari la naik.Jgn takut.Saya bawa perlahan-lahan"
Aku : "xnak...takut..."
Abg Joseph : "tidak mengapa.tidak dalam ini air"
Aku : "takut...takut..sya xpndai berenang.."


"Saya suka makan umai sebab nyamai"..nyamai la ko..ko xtaw zat n nutrient dri mane udang2 ni dapat...hah...jawab jangan xjawab!..kah kah

my family angkat + kakak tiri..feeling2 cm cinderella kene dera 2 org tuh..haha

pose mase post mortem yg sgt ngantuk...ZZZZ..

"We'll be back!"




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...